The Basic Principles Of طراحی وب سایت

Wiki Article

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت فرم زیر را تکمیل نمایید .

اگر جواب سوال خود را دریافت نکردید با کارشناسان ما در میان بگذارید

اگر چه برای معرفی و ارائه ی یک ایده از طریق طراحی وب استارتاپ نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود ولی ارزش آن را دارد. از سوی دیگر این روش، کم هزینه ترین اقدام برای معرفی ایده و فعالیت شما خواهد بود.

 ؟ با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن فضای مجازی ، بازارها و بسترهای جدید برای اعلام حضور و گسترش کسب و کار افراد فراهم شده است. اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت می باشد که به برند شما کمک می کند در بازار آنلاین به رقابت بپردازید.

وال‌استریت ژورنال: عربستان برای اولین بار به صورت علنی در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند / انتقال سرمایه سعودی به اسرائیل از طریق داماد ترامپ انجام خواهد شد

طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که وب سایتی کپی یا مشابه با سایر سایتهای موجود در وب داشته باشد. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و از انبوه طراحی وب سایت قالبهای تکراری، ظاهرهای یکدست و بدون خلاقیت سایتهای وردپرسی و سایر پلنها، یا سایتهایی که بسیار به چشم دیده اید خسته شدید، بهترین گزینه برای شما طراحی یک وسایت اختصاصی است.

قطع شبانه درختان خیابانی در منطقه ۶ تهران؛ شهرداری توضیح داد

مدت زمان لازم برای راه اندازی یک سایت اختصاصی چقدر است؟

برای این منظور می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این بخش از کدام مورد استفاده شود بیشتر به بحث هزینه ها و نیاز مشتری بر می گردد که طراحی وب سایت بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.  

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

در ابتدای راه باید هدف خود را به صورت کامل مشخص کنید. و مشتریان خود را بشناسید. برای مثال قصد دارید چه سرویس هایی به کاربران وب ارائه دهید یا چه محصولاتی را میخواهید به صورت آنلاین بفروشید. هدف شما باید مشخص باشد که قرار است از سایت درآمدزایی داشته باشید. یا فقط معرفی محصول است.

امروزه برای تبلیغ یک محصول یا یک سرویس در کسب و کارهای مختلف از صفحه

متخصصان باتجربه و کارآزموده شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) در نظر دارد. که بهترین راهکار را برای پیروزی شما ارائه دهد. تا حرفه و فعالیت شما در هر وضعیتی که هست توسعه پیدا کند.

Report this wiki page